Thursday, April 14, 2022

Test Personaliteti 6#

Për të zbuluar llojin e karakterit tuaj, lexoni thëniet dhe vlerësoni ato në mënyrë objektive. Regjistroni numrin e pikëve të shënuara në secilën pjesë të testit në një copë letër dhe përmblidhni.

Nëse jeni plotësisht dakord me deklaratën, shtoni 3 pikë; 

Nëse thjesht pajtoheni - 2 pikë; 

Nuk pajtohem - 1 pikë; 

Nuk pajtohem absolutisht - 0 pikë.

Pjesa 1: Qetësi apo diversitet?

  • I dua surprizat dhe surprizat.
  • Shpesh veproj pa menduar, gjë për të cilën shpesh pendohem.
  • Më dëshpëron monotonia.
  • Unë jam i zhvilluar mirë.
  • Besoj se pavarësisht problemeve, jeta është e bukur.

Pjesa 2: Në mjedisin e punës

  • Më pëlqen kur gjithçka është në vendin e vet.
  • Nuk përpiqem të afrohem me shefin tim.
  • Para fillimit të punës, unë hartoj një plan të detajuar për të.
  • Më pëlqen të përgatitem paraprakisht për takime të rëndësishme.
  • Unë gjithmonë përpiqem t'u përmbahem rregullave.

Pjesa 3: Strategjitë dhe vendimmarrja

  • Në çdo situatë, unë do të provoj këndvështrimin tim.
  • Unë jam i interesuar për sisteme komplekse.
  • Unë e konsideroj veten analist dhe materialist.
  • Unë jam në gjendje të zgjidh problemet pa emocione të panevojshme.
  • Unë e bëj zgjedhjen time me lehtësi.

Pjesa 4: Ndjenjat dhe emocionet

  • Unë jam i interesuar për ndjenjat e njerëzve të dashur.
  • Intimiteti emocional është i rëndësishëm për mua.
  • Për të marrë një vendim të rëndësishëm, dëgjoj zërin tim të brendshëm.
  • Ndonjëherë ndryshoj mendje.
  • Unë jam një person i shoqërueshëm.

Rezultatet:

Mblidhni numrat në çdo bllok. Në cilën pjesë të testit të personalitetit keni marrë më shumë rezultate?

Çdo bllok i referohet një lloji specifik të personalitetit. Shikoni rezultatin tuaj, çfarë lloji jeni?

Lloji 1: Explorer

45-60

Nëse keni marrë pikët më të larta në pjesën e parë të testit, kjo tregon se jeni një person bujar. Dhe kjo bujari ka të bëjë jo vetëm me financat, por edhe me kohën dhe vëmendjen tuaj.

Jeni gjithmonë gati për ndryshim dhe nuk keni frikë të rrezikoni. Megjithatë, ka edhe disavantazhe në karakterin tuaj: çorganizim fëminor dhe papërgjegjshmëri. Psikologët ju këshillojnë ta merrni më seriozisht përmbushjen e këtyre premtimeve.

Lloji 2: Ndërtues

30-44 pikë

Mund të thuhet se shoqëria bazohet në njerëz me karakter të tillë. Jeni shumë i mençur, shumë moral dhe konsistent. Ju gjithmonë mund të mbështeteni.

E vetmja negative është mospërfillja e mendimeve të njerëzve të tjerë. Ekspertët rekomandojnë të dëgjoni të tjerët dhe të merrni parasysh këndvështrime të shumta.

Lloji 3: Drejtor

15-29 pikë

Pikat e forta të karakterit tuaj janë pavarësia, inteligjenca dhe arritja e qëllimeve. Shpesh ju merrni edhe më shumë sesa keni planifikuar. Ju jeni të respektuar në shoqëri, shumë marrin shembull nga ju.

Por, pavarësisht nga tiparet pozitive të karakterit, ndonjëherë jeni shumë autoritar. Sipas psikologëve, duhet të mësoni ta vendosni veten në vendin e njerëzve të tjerë.

Lloji 4: Diplomat

0-14 pikë

Tiparet tuaja të personalitetit janë mirësia, miqësia dhe ndjeshmëria. Ju me të vërtetë mund të empatizoni dhe të falni vërtet.

Miqtë tuaj janë të lehtë dhe të rehatshëm pranë jush. E vetmja gjë e bezdisshme është se ndonjëherë ju jeni subjekt i blusë dhe dëshpërimit. Mësoni të shijoni jetën, edhe kur gjërat nuk shkojnë mirë për ju. Në fund të fundit, çdo problem është i përkohshëm.

Vetëm disa minuta në të cilat kaloni testin mund të përmirësojnë ndjeshëm jetën tuaj. Një test i karakterit tuaj është një mundësi e shkëlqyer për të njohur veten, për të rregulluar jetën tuaj dhe për të vendosur qëllime të reja për veten tuaj.


1 comment:

  1. Emri im është Daniela, dua të falënderoj Dr Ellen që bëri një magji që ndihmoi familjen time të fitonte një çështje gjyqësore që do ta kishte dënuar vëllain tim me burgim të përjetshëm, të akuzuar për vrasje. Familja ime dhe unë jemi plotësisht mirënjohës, kështu që marr kohën time për të lënë këtë koment siç i premtova Dr. Ellen për të ndarë këtë dëshmi. Për ata që kanë një sfidë të ngjashme, mund ta kontaktoni me email: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619. Shërbimi i tij përfshin gjithashtu
    1. Magjitë për të fituar llotarinë
    2. Magjitë rikthejnë ish të dashurin tuaj
    3. Magjitë për të ndaluar divorcin
    4. Shërimi i menjëhershëm i HIV/AIDS
    5. Shërimi i kancerit
    6. Magjitë e dashurisë
    7. Magjitë e pajtimit
    8. magjitë e lindjes dhe zgjidhjet për infertilitetin etj.
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete

ARTIKUJ TE TJERË